Ekonomisk & Administrativ Förvaltning
Vill du lägga din tid och energi på din verksamhet i stället för att hålla koll på fakturor, löner och bokföring. Då kan du låta oss på Agena ta hand om er ekonomiska och/eller administrativa förvaltning.
Vår personal har lång erfarenhet och stor kompetens inom administration och ekonomi. Med personlig service och ett genuint engagemang från vår sida ser vi till att underlätta det avsevärt för dig och ditt företag. Vi hjälper dig med allt från kundfakturering och hyresaviseringar till lönehantering och momsdeklarationer samt allt däremellan.
Vi utför bland annat:
Administration
Uthyrning av lägenheter
Hyreskontrakt skrivning
Hyresavisering
Ekonomitjänster
Budget och prognoser
Resultat- och balansrapporter
Likviditetsplanering och uppföljning
Lönehantering
Skatte- och Deklarationstjänster
Rapportering skatteverket
Arbetsgivardeklarationer
Momsdeklarationer
Avstämning skattekonto
RUT- och ROT-avdrag
Kontakta oss med ditt projekt!
Telefon: 0510–662 11 – E-post: info@agena.se